Μουσικό Σχολείο Βόλου
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
      • ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΝΕΑ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
      • ΓΕΝΙΚΑ
      • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
      • ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ-ΤΕΣΤ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
      • ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
      • ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
      • ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ – ΒΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΩΝ
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      • ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
    • Η ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
      • ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΝΕΑ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
      • ΓΕΝΙΚΑ
      • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
      • ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ-ΤΕΣΤ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
      • ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
      • ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
      • ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ – ΒΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΩΝ
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
      • ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      • ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
    • Η ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ

11/06/2025

10ος Μαθητικός Διαγωνισμός Σύνθεσης: Η Μουσική Συναντά την Έμπνευση και την Έκφραση

guitar-Farbsynthese

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 10ος Μαθητικός Διαγωνισμός Σύνθεσης, ο οποίος αποτέλεσε το επιστέγασμα δύο πολιτιστικών προγραμμάτων: “ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑ” και “ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ”. Μαθητές του Μουσικού Σχολείου Βόλου που παρακολούθησαν τα προγράμματα, είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν το ταλέντο τους, να εκφραστούν δημιουργικά και να συνεργαστούν, προσφέροντας μοναδικές μουσικές δημιουργίες.

Ο διαγωνισμός αυτός δεν ήταν απλώς μια ευκαιρία για ανάδειξη των καλύτερων συνθέσεων, αλλά ένα ταξίδι μουσικής παιδείας και προσωπικής ανάπτυξης. Οι παιδαγωγικοί στόχοι των προγραμμάτων που οδήγησαν στον διαγωνισμό ήταν πολυσχιδείς και είχαν ως επίκεντρο τον μαθητή. Μεταξύ άλλων, στόχευαν στην δημιουργία έκφρασης, ενθαρρύνοντας τους νέους να μετατρέψουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους σε μελωδίες και στίχους. Η ανάπτυξη συνεργατικότητας ήταν βασική, καθώς πολλά έργα ήταν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς, ενισχύοντας την ομαδικότητα και τον αλληλοσεβασμό.

Ένας από τους πιο συγκινητικούς στόχους ήταν η εξωτερίκευση συναισθημάτων μέσα από το συνδυασμό ποίησης και μελωδίας. Οι μαθητές κατάφεραν να δώσουν φωνή σε εσωτερικούς τους κόσμους, δημιουργώντας συνθέσεις που άγγιξαν τις ψυχές των ακροατών. Παράλληλα, ο διαγωνισμός συνέβαλε στην απόκτηση και διεύρυνση γνώσεων, τόσο μουσικών όσο και γενικότερων, ιδίως μέσω της έμπνευσης από πίνακες Αυστριακών ζωγράφων, που τους ώθησε να ερευνήσουν την τέχνη και την ιστορία.

Η ενίσχυση επινοητικότητας ήταν εμφανής σε κάθε συμμετοχή, καθώς οι μαθητές επιστράτευσαν τη φαντασία τους για να δημιουργήσουν πρωτότυπα και ενδιαφέροντα έργα. Η ανάπτυξη ευγενούς άμιλλας προωθήθηκε σε ένα περιβάλλον αλληλοσεβασμού και αναγνώρισης της προσπάθειας, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. Τέλος, ο διαγωνισμός αποτέλεσε μια πλατφόρμα για την ανάδειξη κοινωνικών θεμάτων μέσα από τη μουσική, επιτρέποντας στους μαθητές να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και τις απόψεις τους για τον κόσμο που τους περιβάλλει.

Φέτος υπήρξαν εννέα υποψήφιες συνθέσεις πολλές από τις οποίες ήταν προϊόντα πολυμελούς συνεργασίας και προσπάθειας. Οι δημιουργίες μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας παρουσιάστηκαν στο σύνολο των συμμαθητών τους οι οποίοι είχαν την ευκαιρία αφού τις άκουσαν να ψηφίσουν τις καλύτερες κατά την κρίση τους διαμορφώνοντας έτσι την τελική κατάταξη.

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού ανακοινώθηκαν στην εκδήλωση της παρουσίασης των πολιτιστικών προγραμμάτων, όπου οι νικητές βραβεύτηκαν για τις εξαιρετικές τους δημιουργίες. Πέρα από τις διακρίσεις, η μεγαλύτερη επιβράβευση ήταν η χαρά της δημιουργίας, η εμπειρία της συμμετοχής και η ανακάλυψη των δικών τους μουσικών φωνών.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και τους γονείς που τους στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια. Ο 10ος Μαθητικός Διαγωνισμός Σύνθεσης απέδειξε περίτρανα για μια ακόμη φορά ότι η μουσική είναι ένα ισχυρό εργαλείο έκφρασης, μάθησης και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Οι συνθέσεις που διαγωνίστηκαν ήταν οι: (αλφαβητικά)

“Αντρέας“: Φωτεινή Κωστοπούλου,Μάνος Μαρούσος και Αναστασία Ροδακινιά

“Αντιπαράλληλες“: Μιχάλης Σεμσίρι, ΣυνοδίαΤσακίρογλου και Αποστολία Ψιώτα

“Bandits“: Παύλος Σκυλοδήμος

“Ejderha Longa“: Αντώνης Βαγενάς

“Μια απάτη“: Έλλη Αριστοβουλίδου

“The Broken Finger“: Νίκος Μάρκος

“The Trip“: Χαριτίνα Ντόμπος

“When you and I met“: Μιχάλης Μπερμπέρης

“Wrong Universe“: Νάσος Ρέτσιος, Κατερίνα Μπάσιου, Φανή Μπασδέκη, Αντιγόνη Παπανικολάου και Ρωξάνη Ξηροφώτου

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

  • 1ο Βραβείο στο τραγούδι “WRONG UNIVERSE” από τους Νάσο Ρέτσιο, Κατερίνα Μπάσιου, Φανή Μπασδέκη, Αντιγόνη Παπανικολάου και Ρωξάνη Ξηροφώτου
  • 2ο Βραβείο στη σύνθεση “BANDITS” από τον Σκυλοδήμο Παύλο.
  • 3ο Βραβείο στη σύνθεση “ΑΝΤΙΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ” από τους Μιχάλη Σεμσίρι, Συνοδία Τσακίρογλου και Αποστολία Ψιώτα

Υπεύθυνοι των προγραμμάτων ήταν οι καθηγητές και καθηγήτριες του Μουσικού Σχολείου Βόλου Βογιατζής Γιάννης, Γκαβαλέκα Έττα, Μάργαρη Δέσποινα, Μπαλατσού Θεοπίστη, Οικονόμου Θωμάς, Παναγιωτακοπούλου Ευφροσύνη και Σπάθη Μαρία.

Previous StoryΠρόσκληση ενδιαφέροντος για την αναβάθμιση ηλεκτρονικών υπολογιστών στο Μ.Σ.Β.
Next Story«Όσα λουλούδια τόσα τραγούδια»

Related Articles

  • erasmus-1024×728
    Ένα έτος δράσεων στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων erasmus+
  • apoikia
    Διάλεξη για τις Ελληνικές μητροπόλεις και αποικίες στην Κάτω Ιταλία και Σικελία

CATEGORIES

  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (82)
  • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (4)
  • Η γνώση αλλιώς (10)
  • ΝΕΑ (249)
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ (32)

ARCHIVES

  • Ιούνιος 2025 (5)
  • Μάιος 2025 (6)
  • Απρίλιος 2025 (5)
  • Μάρτιος 2025 (5)
  • Φεβρουάριος 2025 (3)
  • Ιανουάριος 2025 (4)
  • Δεκέμβριος 2024 (3)
  • Νοέμβριος 2024 (4)
  • Σεπτέμβριος 2024 (6)
  • Ιούλιος 2024 (1)
  • Ιούνιος 2024 (2)
  • Μάιος 2024 (7)
  • Απρίλιος 2024 (6)
  • Μάρτιος 2024 (5)
  • Φεβρουάριος 2024 (10)
  • Ιανουάριος 2024 (9)
  • Δεκέμβριος 2023 (5)
  • Νοέμβριος 2023 (6)
  • Οκτώβριος 2023 (4)
  • Σεπτέμβριος 2023 (5)
  • Ιούνιος 2023 (6)
  • Μάιος 2023 (10)
  • Απρίλιος 2023 (5)
  • Μάρτιος 2023 (5)
  • Φεβρουάριος 2023 (2)
  • Ιανουάριος 2023 (3)
  • Δεκέμβριος 2022 (2)
  • Νοέμβριος 2022 (6)
  • Οκτώβριος 2022 (1)
  • Σεπτέμβριος 2022 (4)
  • Ιούλιος 2022 (1)
  • Ιούνιος 2022 (8)
  • Μάιος 2022 (5)
  • Απρίλιος 2022 (7)
  • Μάρτιος 2022 (1)
  • Φεβρουάριος 2022 (2)
  • Ιανουάριος 2022 (2)
  • Δεκέμβριος 2021 (1)
  • Νοέμβριος 2021 (2)
  • Οκτώβριος 2021 (1)
  • Σεπτέμβριος 2021 (3)
  • Ιούλιος 2021 (2)
  • Ιούνιος 2021 (8)
  • Μάιος 2021 (3)
  • Μάρτιος 2021 (1)
  • Φεβρουάριος 2021 (1)
  • Νοέμβριος 2020 (3)
  • Σεπτέμβριος 2020 (5)
  • Αύγουστος 2020 (2)
  • Ιούνιος 2020 (13)
  • Μάιος 2020 (15)
  • Απρίλιος 2020 (8)
  • Μάρτιος 2020 (4)
  • Φεβρουάριος 2020 (4)
  • Ιανουάριος 2020 (3)
  • Δεκέμβριος 2019 (6)
  • Νοέμβριος 2019 (5)
  • Οκτώβριος 2019 (1)
  • Σεπτέμβριος 2019 (5)
  • Αύγουστος 2019 (1)
  • Ιούνιος 2019 (4)
  • Μάιος 2019 (7)
  • Απρίλιος 2019 (4)
  • Μάρτιος 2019 (6)
  • Φεβρουάριος 2019 (8)
  • Δεκέμβριος 2018 (4)
  • Οκτώβριος 2018 (1)
  • Σεπτέμβριος 2018 (3)
  • Ιούνιος 2018 (7)
  • Μάιος 2018 (8)
  • Απρίλιος 2018 (4)
  • Μάρτιος 2018 (5)
  • Φεβρουάριος 2018 (3)
  • Δεκέμβριος 2017 (3)
  • Νοέμβριος 2017 (1)
  • Σεπτέμβριος 2017 (4)
  • Ιούνιος 2017 (5)
  • Μάιος 2017 (5)
  • Απρίλιος 2017 (2)
  • Μάρτιος 2017 (9)
  • Φεβρουάριος 2017 (3)
  • Δεκέμβριος 2016 (3)
  • Οκτώβριος 2016 (1)
  • Σεπτέμβριος 2016 (4)
  • Μάιος 2014 (1)
  • Ιούνιος 2013 (1)
  • Μάιος 2012 (2)

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΜΑΣ

54ου Συντάγματος ΕΛΑΣ Τέρμα,
38333 Βόλος - Ελλάδα

Τηλ. 2421071096
Τηλ & fax 2421047155

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
  • RSS